Tjat.

Jag kände mig nästan lite tjatig i går, men det kanske är ok ändå, det mesta verkar vara ok. Men ibland känner jag att jag kommer bli knäpp snart av att bara vänta.

Jahapp. Då var Valborg 2007 över då, en mörkdag för den svenska folkhälsan. Men en ljus dag för nöjen. Nästa år ska jag inte jobba på valborg, nästa år ska jag fira till 100%.
Men det har varit trevligt och inte alls så jobbigt som jag trodde, fast idag var man inte så pigg på att jobba gasque, som tur var så var det ju mest oldies och de gick väldigt tidigt. Max, Adde och framförallt Petter var RIKTIGT slitna, roligt att se. :o)

I går var det champagne galopp. Massa fyllon som härjade runt på uplands, min bror bland andra. Sen var det ju massa fester, jag ble erbjuden att hänga på André och Bennie på deras turne, men det slutade med att vi satt ett gäng uppe i ett av smårummen på uplands och drack skumpa och pratade om mycket spännande saker till efter 4. Jag har fått några nya vänner, eller några som tidigare var mer som bekanta har utvecklats till vänner. Roligt roligt. :o)

Det lite kallt i shorts dock. Men jag käde mig riktigt snygg, smal och flashig. :o)

En skakig bild, redigerad i photoshop, tagen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0