Två dagar.

Uhh.. två dagars ledigt och jag känner redan att min mentala hälsa håller på att svikta. Trots sällskap av goda vänner. Tur man ska jobba imorn. Och sen är det bara att köra på resten av veckan och nästa vecka.

24 maj är det födelsedagsfest i svantes, från ca 20 till gryningen. :o)

Jag kände att jag höll på att tappa kontrollen,nyss. Risken finns fortfarande. Tur att man lever i celibat. Känner att jag inte pallar att bli kass nu, jag vill vara bra, allt var på väg att bli så bra. Hoppas det blir så.

Men jag ska nog lägga mig nu, lite sömning efter mitt mastodontträningspass tidigare i dag. Men det verkar som om jag behöver en timmes löpning eller promenad varje dag för att fungera bra, kroppen och sömnen och så vidare.

Hade en skum dröm i natt igen: Vi var som en stor familj, det var nog Uplands-gänget, minns att Martin var med i alla fall, kanske Viktoria. Så skulle vi resa iväg, typ fly från något. Så var det en travhäst, som några åkte iväg med. Så var det en till häst som vi skulle ta, men den var galen, så det gick lite dåligt men sen gav vi oss iväg ändå på nån vänster. Sen färdades vi och till slut träffade vi på de andra och då hade det gått 11 år.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0