1 år.

Yä. Nu är det ett år sedan jag skrev första inlägget i den här bloggen. Så jag tänkte blicka tillbaka lite, men bara lite för snart måste jag sova.

Nä förresten jag orkar inte och ärligt talat vet jag inte vem som skulle vara intresserad, allt står ju här redan.

Imorgon blir en hård dag och på något sätt ska jag hinna med att läsa 5 miniessäer innan söndag förmiddag också. Det blir intressant.

Trött nu, sovit dåligt och saknat matlust senaste dagarna, har dock funkat bra ändå. Hoppas jag kon sova gott nu, kommer behövas imorgon.

Natti natt!

Oj jag höll ju på att glömma det viktigaste! Snön!!! Det har kommit flera centimeter. Snö gör mig lycklig, vintern är lätt min favoritårstid. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0