Biodiversitet.

Yes. Biodiversitet är vad min essä ska handla om. Planerar att lämna in den imorgon. Wish me luck! Kändes dock som en bra grej att gå på evolutionsbiologi föreläsningen i kväll, en knuff i rätt riktning liksom.

Har pluggat en massa idag, eller en del i alla fall. Känns som jag borde gjort det för en vecka sen minst, men det ordnar sig.

Imorgon ska jag till gyn och min roliga gynekolog. Tjoho! Han är faktiskt ganska kul, frågar idiotiska frågor, som "är det inte jobbigt då?" när jag sa att jag ofta fick urinvägsinfektion efter sex. Det bästa än ändå att man får en total undersökning med massa provtagnigar helt gratis. På vissa av proven får man svar direkt, medicinen brukar dock kosta ca 400 spänn.

Jag funderade på det där nya vaccinet mot livmoderhalscancer. Jag har kommit fram till att jag inte vill ha det. Cancer vore väl en utmaning om något? Jag ångrar också mitt ställningstagande för att donera mina organ när jag dör. Jag är ju emot mänskligheten. Tycker att det vore bäst om vi alla dog ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0