Braigt.

Idag var en riktigt bra dag. Kom till Hemtex på Svartbäcksgatan vid 8, efter max 3 timmars sömn, vill minnas att jag till en början tyckte att det verkade trist men allt eftersom tiden gick så blev det riktigt kul. Båda mina medarbetare från butikspoolen var 19 och trodde att jag var 18. Daniel blev min beundrare och ville komma hem till mig, varför vet jag inte riktigt. Men alla var roliga och trevliga, även den ordinarie personalen. Jobbet var inte heller särskillt betungande även om sömnbristen gjorde min mage lite cp. Så idag har jag inte bara tjänat pengar utan även haft riktigt kul. Dessutom spelades fin musik i butiken, fick höra låtar av både Keane och Sophie Ellis Bextor. Längtar till fredag. :o)

Hade även fått ett brev från min handledare i biologi när jag kom hem, det var essän och ena hemtentan med kommentarer, bra sådana. Inget dåligt faktiskt, så jag är nöjd.

Känns lite som att jag har ett bra flow nu, må det hålla i sig. :o)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0