Det kommer att ordna sig, allt.

Jag har drabbats av en underliggande känsla av att allt kommer ordna sig. Det var länge sen sist, kan inte ens minnas när, men jag är ganska säker på att.

Natten till igår sov jag ca 4 timmar, ändå var jag pigg hela dagen igår. Nästan ovanligt pigg. Men idag kom tröttheten, somnade två gånger när jag skulle läsa och det va inga vanliga "naps" som det brukar bli.
När jag låg där vaken så kom jag att fundera och fantisera en massa, jag fick som ett annat perspektiv en stund. Det var inte en sån där natt som man går upp från leende men nästan.

Idag skrev jag klart min ekologi essä, tyckte den blev riktigt bra. Nu har jag vara en hemtenta kvar. Men det ordnar sig. Borde läsa några kapetel också, men det kommer också ordna sig. Det jag oroar mig för mest är hur jag ska få på mig balklänningen på lördag och hur jag ska lyckas fixa håret och lägga en najs make-up. Min balklänning är ju typ öppen i ryggen med knyt och det kan jag inte knyta själv och eftersom jag kommer att vara så sen så kommer ingen av mina vänner vara kvar i korridoren och kunna hjälpa mig. Alternativet är att klä på sig på uplands, det är ju inte helt orimligt.


Jag tror att det kommer bli en rolig helg och på måndag ska jag äta glass i sthlm. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0