Gisslan.

Vaknade klockan 14 och upptäckte att jag fortfarande var full. Minns inte att jag gick hem men det borde varit någon gång vid 7. Skulle på utfrågning på uplands klockan 15, kårmarskalk 2008, så det var bara att klä på sig och traska dit. Efteråt satt vi och hängde på fiket och jag släppte kommentarer om att visa pattarna och dylikt, kände att jag hade dålig kontakt med verkligheten. Ida skulle jobba kök i svantes och tog mig som gisslan, vilket var otroligt kul, förutom timmarna av illamående bakfylla när jag nyktrade till. Vi sjöng och berättade om delar av våra liv, visade ärr och drack öl. Huffe Puffe kom förbi vid stängning med några polare och det blev en liten efterfest här. Som tur var tog den slut relativt snabbt, för jag är riktigt trött och min mage är cp.
Bra dagar har det dock varit. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0