Helgen vecka 44.

Ja, nu är det väl dags för en liten summering.

Fredagen var tokrolig, så när som på den lilla båten som guppade en aningen för mycket på de fjuttiga vågorna. 300 gram chips lindrade dock mitt illamående. Mitt barskåp är dessvärre överfullt nu, jag höll mig dock rimlig hela kvällen. Som fortsatte ända till 6, vilket medförde att jag kunde sova hela 5 timmar. Inte bra.
Jobbade igår. KlubbHus, hade hyrt in sig på övervåningen på Uplands och det var grymt, alla tyckte så. Jag och Ida drog in 750 spänn i dricks i vår bar och det gick förvånandsvärt smärtfritt. Jag tänkte att "det här är fan skitkul" när jag rusade uppför serveringstrappan, efter att ha hämtat mer läsk. Vi stängde vid 2 och sen skulle vi städa. Men det var något som inte var som det skulle för jag blev plötsligt äckligt illamående och fick sitta på toan i typ en halvtimme bara för att samla tillräcklig kraft att ta mig hem utan att spy. Väl hemma kastade jag ner mig i sängen och skakade av köld och illamående. Det kändes exakt som när jag var liten och hade magsjuka och feber. När man inte kunde sova för att man mådde så illa och frös för mycket. Jag somnade dock efter en stund. Idag mår jag bra om än lite trött. Det verkar vara dags att betala tillbaka för gamla synder.

Fick förresten en mycket oväntad Pöss från Laos i fredags. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0