Ny blogg?

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Har lite tröttnat på denna. Om jag hade haft lite programmerings-skillz hade jag ju kunnat förnya och ändra men tyvärr så är jag html-analfabet, inte helt i och för sig, gjorde faktiskt en hemsida i skolan när jag gick i ettan, men jag minns inget av det nu i princip, så jag funderar på att byta sida. Finns ju en mindre uppsjö av bloggservrar.

Jag funderade också på att skaffa en bilddagbok till mina egenhändigt redigerade bilder, men jag vet inte. Antagligen lika bra att lägga in dem här för beskådning. Om någon nu är intresserad. I och för sig bryr jag mig inte nämnvärt men jag har ju en förkärlek för att ordna saker i olika kategorier och detta är ju en vardagsblogg, bilddagboken skulle snarare vara ett galleri för mina stapplande försök till artisteri, ett uttryck för mitt inre inte för sådant som man kan prata om, ifrågasätta och förkasta utan snarare begrunda. En annan typ av uttryckande.

Men nu är det föreläsning i makroevolutionär utveckling som står på schemat. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0