Omotivation.

Jag upptäckte just att jag borde lämnat in min Ekologiessä typ i fredags. Den som jag inte ens börjat med och jag har fan ingen motivation till det heller. Men kanske att pressen kan på fart på mig, lagom press är bra, för mycket är förödande och för lite ger inte mycket. Det värsta med den här kursen är att man måste leta ihjäl sig efter uppgifter och datum för allt man ska göra. Det vore najs om allt stod på ett ställe liksom så att man inte blev så vilsen och sen i sina inlämningar. Känns ju som en ganska lätt kurs annars.

Om jag hade en miljon dollar så skulle jag köpa en lägenhet, jag skulle inreda den fint och skaffa ett par marsvin. Jag skulle nog ge mig ut och resa. Jag skulle vilja se en regnskog och kanske Mayafolkets lämningar. Jag skulle vilja bo i England ett tag och se New York. Åka till Afrika och studera savannen och dess djur. Plantera träd. Jag skulle nog köpa Popeye och ha en eller två medryttare, rida för instruktör en gång i veckan. En bil skulle nog vara bra att ha då, en miljöbil. Jag skulle nog gå och få pedikyr ibland, kanske skaffa en personligtränare. Kanske operera mina fötter, om det går. Jag skulle anlita en förstklassig psykolog att gå till ibland, när jag känner mig insnöad. När jag fyllde år skulle jag kanske ha en stor fest, men förmodligen inte, en liten räcker.

Jag måste ha ett väldigt bra liv för allt, utom det på första raden, skulle jag utan svårighet kunna leva utan.

And I miss you love..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0