Ont ont.

Jag trotsade resterna av träningsvärken från måndagens träningspass och gav mig i väg på något so jag trodde var medel/styrka 75 minuter, men som bara var 60. Snopet. Blev knapp svettig, men det var skönt med massa armhävningar och magövningar, behöver det. Dessutom så var det grym musik och en rolig ledare. Tyvärr så gjorde mitt jävla ben ont igen, lite i början och efter ungefär 40 minuter så gjorde det så ont att jag inte ville stödja på det. Men jag kunde ju inte gärna bryta så jag bet ihop. Känns lite ohållbart detta, att jag ska få ont s fort jag springer lite, sprang 7 km förra veckan och det var då smärta kom tillbaka efter att ha varit borta ett tag. Funderar på om det är skon, det är det enda jag kan komma på. Känns inte riktigt som jag har råd med nya just nu dock. Kanske önska sig i julklapp? Det är ju bara lite drygt 1½ månad kvar. Men jag har ju sådant flow nu, träningen har inte känns så här bra på evigheter. Min kropp känns lätt som en späd barnkropp och det börjar faktiskt synas att fettet minskar också. Blobbkänslan är borta med vinden. Så dumma jävla ben!

Nu ska jag nog duscha mig lite.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0