Stora pubrundan.

I kväll är det dags. Jag ska efter nästan 2½ års väntan gå den stora pubrundan och besöka alla 13 nations-pubar. Jag känner den härliga julstämmningen infinna sig, när kurserna nästan är slut och folk börjar festa istället, dygnsrytmen ligger så att man får ca 1 timmes ljus om dagen och ölen får leva upp till beskrivningen "liquid bread" för man dricker hellre öl än äter mat. Man blir sådär mysig och vill helst bara kramas, kanske hångla och ha sex också, men det verkar bli dåligt med sådant i år, jag har blivit för kräsen.

Jag räknade ut att det kummer kosta ca 325 spänn, räknat på att storstark kostar 25 överallt.
Jag räknar med kastrullfylla och att det kommer bli knepigt att hinna dricka upp, speciellt mot slutet. Men jag skall göra mitt bästa.

Igår blev det också utgång för Ida fyllde 20 år. Tyvärr droppade de flesta av så tillsist blev det bara Chris och Robban Bobban som hängde med till People, av alla ställen. Men det var röj, inte så mycket småbarn som jag hade trott. Riktigt skoj att få dansa igen. :o)

Se a vida é.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0