Ajaj..

Helgens fester verkar ha varit lite för roliga. För idag känner jag suget efter mer! Och jag som just nått en skön bara-två-fester-i-veckan-nivå som jag gillar. Att det är kmk-sexa i kväll gör det ju inte bättre, inte för att jag får gå men det kommer säkert bli drag i svantes sen. Sen vet man ju aldrig ifall det kanske blir någon biljett över, Lotti fick just Annas biljett och det brukar, åtminstone på min tid som klubbverkare, alltid vara fler som lämnar återbud i sista stund. MEN jag ska träna klockan 6, mitt favorit friskis-pass och det har ju just blivit riktigt kul att träna plus att jag har börjat märka av att formkurvan går uppåt, trots att jag har varken våg eller spegel. Dessutom har jag en del plugg. MEN jag ska ju till Mariestad i helgen så då blir det ju knappast någon vild fest på lördag i alla fall.

Jobbade lunchen idag på Uplands. Jäkla massa snack om lördagen alltså, alla verkar ha varit kalas. Sådant tycker vi om. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0