Blurr blurr..

Jag hänger på blurr temat lite. För jag har just tagit mig igenom ännu ett kapitel av Biology 7th edition by Campbell & Reece. Jag lyckades trots att mina tankar gjorde allt de kunde för att skutta iväg åt andra håll. Att jag har boken på talbok också var nog det som gjorde det hela meningsfullt. Paulina - Studier, 2-5, dvs att jag tagit in 2 hela poäng den här hösten, jämfört med 0 under hela grundskolan och gymnasiet.

Mina tankar vill gärna försvinna till fredagen som tycktes så näst intill perfekt för att sedan jämföra med lördagen som inte var riktigt lika, pga trötthet och större alkoholkonsumtion, men ändå hade ljuspunkter. Jag trodde att jag kunde släppa och gå vidare men det är för tidigt än.

Jag har insett att det faktiskt är mycket roligare att festa mer sällan än ofta, sällan som i två gånger i veckan. Jag skall heller inte underskatta Uplands, med alla gamla rävar och nya sparvar. Jag längtar också efter mina två vänner Johan och David, det var på tok för länge sen sist och jag känner ett visst behov av att umgås och prata. Det är därför jag sitter här vid min dator halva dagarna istället för att träffa folk. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0