Dried out.

Nu känns det äntligen lite bättre. Har lyckats pilla i mig lite mat och känner mig relativt pigg. Därför blir man ju självklart lite rastlös. Funderar på att gå och handla, men då kommer jag bara köpa godis, fast jag tänkte iofa börja ny diet på måndag så man skulle kanske passa på?

Min mamma ringde och berättade att hon med var sängliggande. Hon hade fått en störning på balansnerven (så jag fattat det i alla fall) vilken gör att så fort hon reser sig blir hon så yr att hon kräks. Hon hade dock inte gått upp den här gången, erfaren efter förra gången detta drabbade henne. Stackars mamma.
Hon berättade vidare att även Elfbergs kommer med till Egypten. Så nu blir det nästan som Myggopark all over, med den lilla skillnaden att tälten bytts mot lyxhotell. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0