Första maj.

Jaha och vad har jag åstadkommit idag? Jag har faktiskt tvättat två maskiner smutsig tvätt. Jag har insett att jag råkat halka ut biologivokabuläret. Jag har filat mina naglar mer spetsiga. Jag har läst Chuck Norris-skämt på facebook. Jag har varit illamående och haft huvudvärk. Jag har sagt till mig själv att jag måste börja dricka mindre. Jag har hängt upp en tavla och så har jag skickat ett mejl. Strax ska jag gå till uplands och skära pumpor.

Vad kännetecknar ett djur och skiljer djur från andra organismer såsom tex svampar, växter och ciliater?

Första frågan på den ena hemtentan, inte alls svår om bara hjärncellerna hade velat samarbeta det minsta. Hoppas på bättre tider imorgon.

In an average living room there are 1,242 objects Chuck Norris could use to kill you, including the room itself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0