God morgon världen.

I morse väcktes jag av att någon skrapade i taket. Alltså inte mitt tak, men ett tak som ligger i närheten av mitt. Och eftersom betong är så otroligt ljudisolerande, när man börjar knacka och skrapa på den, så lät det som om någon stod i mitt rum. Låter så fortfarande. Men jag tror att jag lokaliserat ljudet till Håkans rum, som ligger snett över korridoren från mitt, men det sitter en lapp på hans dörr att de ska fixa hans tak 24:e eller 25:e, knasigt.

Strax ska jag gå upp till cemus och låna ett kompendie så att jag kan skriva klart min hemtenta, vore guld om man kunde bli klar så snabbt som möjligt, orka sitta ända till onsdag liksom.

Tjipp tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0