Minnen.

Ja tog en tripp tillbaka i bloggen, när jag insett att jag snart skrivit ut mitt liv på nätet i ett helt år!

Jag hittade godbitar som denna.

Och den här.

Denna är ju icke heller att förglömma.

Den här borde tittas på snart. bra.

Kontentan av det hela gjorde att jag kände mig gammal och ville tillbaka. Allt är så vuxet ansvarstagande och tråkigt nu. Det var roligare då. För ett år sen när jag var bara 21. Ett plus är väl att jag är mer självsäker nu.

Men blä, jag vill inte bli gammal!
Om vi ponerar att jag kommer in på beteendevetarprogrammet i höst, då jag är 23(23 år!). Då betyder det att tre år senare så kommer jag vara färdigutbildad och sparkas ut i arbetslivet, med en utbildning, vilket betyder att det är på riktigt då, inget tillfälligt. Hjälp. När jag var på kryssning nyss så stod det en lista med lite regler när vi skulle checka in. När jag läste att åldersgränsen var 21 var min första tanke; "men då får ju inte jag åka med!". Det tog ett bra tag innan jag mindes att jag var 22 och inte 20. Detsamma gäller med andra människor då jag tänker mig deras ålder, om någon verkar vara 2-3 år äldre så tänker jag att de är 23, dvs. 1 år äldre. Det är kusligt. Men ändå tycker jag att jag har ett moget beteende för min ålder men på nåt vis tycker jag ändå att jag är 20.

Jag är rädd för att bli gammal men inte rädd för att dö.

Kommentarer
Postat av: Nisse

Så där tänker jag med. Vad konstigt det känns att jag bara har ett år kvar innan jag ska ut och jobba. vad mycket ansvar man har över sina axlar då. Men livet måste väl gå vidare på nått sätt. Konsigt oxå att jag som är helt okänd för dig läser din blogg.

2007-10-07 @ 20:16:06
URL: http://solskensnisse.blogg.se
Postat av: jaanet

känner igen mig som satan.. jag glömmer hela tiden hur gammal jag är, och tänker fortfarande "ooj e hon 25 jävlar va gammalt typ" .. innan jag inser att man fan är där själv snart ju

2007-10-07 @ 21:02:10
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0