Muntlig framställning.

Om en timme ungefär ska jag hålla låda om tamigelkottar i sverige. Det känns nästan som om jag ägt en igelkott själv redan. Jag önskar att jag hade en.

Jag har kommit ut mitt  "glapp" och vaknat upp som en nygammal människa med återvunna koncentrationsmöjligheter och en viss likgiltighet. Jag hoppas att tillståndet kommer att förstärkas.

På söndag knde tydligen inte vår tilltänkte lärare komma så vi skall åka med på nån exkursion. Mycket varma kläder och mat skulle tas med stod det. Spännande, typ.

Ja har tittat en gång till på Salad Fingers episode 8 nu och det är något med rösten och ibland hans rörelser som är annorlunda. Och att radion talar så att man hör, så brukar det inte vara. Radion skall låta konstigt och Salad Fingers återge vad den säger, jag blir så konfunderad. Jag hoppas verkligen inte att det dröjer ett år till till nästa avsnitt.

"I shan't, I can't and I won't!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0