Purple rain.

Jag har märkt att jag gjort lite av en grej att lägga låtnamn som topic för mina inlägg. Detta inlägg handlar om hår och inte regn.

I tisdags klippte jag mig. Efter en timme och 490 spänn fattigare så märkte knappt ens jag någon skillnad, trots att hon tagit minst 3-4 cm. Men nöjd och glad var jag ändå för det blev ändå som jag tänkt mig.
För att vara lite dramatisk så bestämde jag mig för att byta hårfärg innan kulturmötet som jag hade igår med min nämnd. Hade dock liite brottom eftersom jag skulle träna också och hade bara 2 timmar på mig. Men med ett ömmande ben och en helt ny hårfärg trippade jag in ,knappt en halvtimme försenad, i min för kvällen, med kulturella ögon, valda polo och pennkjol i svart. Fick bara positiva reaktioner, till och med från Max(!).

 
Före                  Efter

Kommentarer
Postat av: Prettymaryk

Fan va snyggt!! Du passa ju jättebra i den färgen!!

2007-10-11 @ 21:21:05
URL: http://prettymaryk.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0