Tänk på något annat.

Jag måste tänka på annat, det är någon sorts rädsla/ångest som ligger och pockar på min uppmärksamhet men jag vet att tittar jag dit som kommer den attackera och det kommer bli en blodig fight. Men egentligen är det bara en illusion (googlade illusion och fick upp detta). Jag vill tänka på annat så därför sitter jag nu och kollar tåg till och från Mariestad.

Ska hälsa på pappa och co. nästa helg. Sara tyckte jag skulle stanna ända till måndag, så det kanske jag gör. Kul att umgås med sin plastiga hälft. Haha, vad fult det lät. Min bror är min äldre hälft. Mamma blir min ena genetiska hälft och pappa den andra. När det kommer till Sune och Anke så blir det knepigare, de är kanske bara plast? Usch, jag tycker inte riktigt om det här med att min familj blivit helt enorm. Jag vill liksom inte vara släkt med alla dem, framför allt inte Sunes familj. I och för sig så behöver jag ju inte umgås med dem så mycket, men bara tanken. Men igen det är ju bara en tanke, det som är väsentligt är väl vad som händer i verkligheten.

Jag kan inte stava idag, det tog mig flera minuter och hjälp från både google och lexin för att lyckas lista ut hur väsentligt stavas. Snurrigt, men jag är inte bakis som igår trots att jag var vaken till 7. Helgen har varit... ja, bra men den ställer en del frågor som inte kan uttalas, jag kan det åtminstone inte. Lust som väcker olust.

Längtar till ridninen i kväll, fast Ninni, vår gamla lärare kommer och hoppar in för Karolina som ska till Skara och se på döda djur. Jag gillar inte riktigt Ninni. Min höft är galet sugen på att röra sig dock, den vill röra sig för det mesta och när den har fått göra det så är den fin som smör och varken snäpper eller gör ont. Det är rätt så bra för det gör det roligare att träna. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0