Fotogenique.

Ett par av mina vänner har påpekat att jag inte liknar mig själv på kort, dvs korten jag tar.
Jag tänkte nu att jag skulle jämföra för att se om det är så.

Två kort från fredagskvällen:
(notera att mängden alkohol i blodet var markant högre på det senare kortet)

 image278
image279

Flöjtmannen är väl den mest markanta skillnaden kan man väl påstå, min granne Christian, med choklad i ansiktet, är inte heller med på det första kortet, jag har ändrat min och bytt halsband. Men i övrigt ser jag ingen som helst skillnad. Om man ska ta kort hemma blir det lite svårt att få med flöjtmannen eftersom "Blecket" äger honom, men Christian är ju ingen omöjlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0