Humör.

Jag har fått ett humör.
Tidigare har jag varit relativt förskonad från detta. På gott och ont.

Det är när jag tvingas att göra saker jag inte vill göra som humöret kommer fram. Specillt när jag tvingas ringa och be någon om en tjänst. De senaste två gångerna jag gjort detta har jag drabbats av frustrerande raseriutbrott, eller inbrott. För det märks nog inte så mycket på ytan, men inuti vet jag inte vad jag ska ta mig till, lite som panik, rädd att jag skall spricka. Det känns aningen skrämmande men samtidigt facinerande. Antar att jag har en hel del humör innestående sen tidigare.

Blä. Borde sova, värsta mastodontdagen imorgon. Och allt jag vill är att sitta ensam på mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0