Lucktext.

Jag fick bitvis ifyllt vad som hände i lördags natt efter v-dala. Jag hade tydligen verkat ganska norml trots att jag inte minns ett svatt.

Jag har svårt att koncentrera mig på studierna, men jag känner ändå att jag har en ny envishet som gör att jag inte ger upp direkt. Jag vet ju liksom att jag är förbannat långsam men om jag vill komma någonstans så får jag väl anpassa mig och jobba lite hårdare. Dessutom borde jag mejla och beställa talböcker som jag nu blivit priviligerad att få tillgång till, de kommer antagligen inte göra någon skada.
Måste försöka fokusera, skulle vilja planera varje sekund, fast ändå inte. Har blivit trött också, inte så konstigt kanske, har börjat äta lite mer nu så att jag kan sova.
Träningen gick superbra i kväll, fick lust att börja träna varje dag, men jag tror inte att jag skulle palla att ducha så mycket. Heh.. fånigt men jag har ändå ganska torr hud. Och för tillfället fjällar jag värre än en död fisk! Speciellt benen verkar ha värsta hudångesten och bara spottar flagor omkring sig.

Men men, nu är det läggdags. Känner mig en smula tråkig för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0