På topp.

I dag, eller framförallt i går innan jag la mig, har allt känns så bra. Det går bra nu liksom. Min personlighet går bra och jag har fått massa positiv feedback. Från flera håll.
Det är underligt det där med all saker inte kan komma om vart annat utan antingen är det flera bra saker eller flera dåliga som händer. Jag önskar mig mer jämvikt.

Har insett att jag lär höja mitt pluggtempo om jag ska hinna med allt för nästa helg är 2:a kurshelgen för BÖK och vi har ett pm att lämna in på Introkursen samt en muntligframställning på 15 minuter tills på tisdag. Sen borde jag åtminstone ha kikat på uppgifterna och kollat i boken inför omtenten i Global miljöhistoria. Läsa ett kapitel i Evolutionsbiologi-boken till den 11:e, ska jag också göra.

Som om det inte vore nog har jag insett att jag nästan måste träna varannan dag för att min mage inte ska döda mig. Mycket på en gång men det kommer kännas bar att ta tag i det och få det att funka, om det nu gör det.

Men ha det bra så ses vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0