Stress.

Idag hade jag ingen annan utväg. Efter en natt med dålig sömn och en dag med både jobb på Uplands och lång kvällslektion, sen skulle jag ju hinna och orka träna också. Fick lägga i nästa växel, fast jag lovat att försöka undvika stress. Självklart gick träningen bättre än på aslänge, men nu har jag huvudvärk. :o(

Jag har tre mål med den här hösten:

1. Klara alla kurser.

2. Återfå träningsformen jag hade i våras.

3. Inte stressa.



Eftersom jag dragit ner en del på maten blir det dock lite jobbigt med allt, eftersom jag inte är förälskad. I våras gick det ju bra för att min stressnivå nådde nya höjder, men med lite vilja går det kanske ändå? Och när man tränar måste man väl få vara "stressad", eller taggad, det är ju då man orkar bäst. Bara man kan komma ifrån det sen. Får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0