Troubles on the way.

Fan! Var just ute och sprang. Kände av lite ont i mitt vänsta smalben, men tänkte väl att det skulle gå över när jag blev lite varm. Men jag hade fel. Efter ca 15 minuter var jag tvungen att stanna och börja gå. Jag hade precis hunnit börja svettas och det var en jävligt kall vind som blåste mig så kall att huvudet gjorde ont. Blä. Tog mig 25 minuter att gå hem och under den tiden hann jag fråga mig ett antal gånger varför detta händer just nu? Varför går jag sönder när jag aldrig gjort det innan? Jag blir så sur. Jag måste komma iform ju. Vill inte se ut som en blobb. Borde väl duscha nu så inte fläcken på ryggen blir värre åtminstone.

Som tur var har veckan varit som socker för min självkänsla. Förutom blommor har jag även fått komplimanger av många slag och jag har skrattat en hel del.

Men ändå, kroppsligt har den varit kass och när jag har ont blir jag sur. Uääää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0