Masken under moset?

Jag är alldeles hängig i dag. Förkyld som en liten slemsvamp. Kanske är det därför jag känner mig så förvirrad, för att jag är helt full av bakterier som gnager på mitt sinne?

Egentligen är jag kanske inte förvirrad utan bara orolig/rädd. För vad? För att det ska hända igen, det som alltid händer. Jag vill verkligen inte det, jag vill att det ska vara annorlunda nu. Så jag antar att jag måste ta tag i saker och ting snart, styra upp det och inte vara så rädd. Försöka hitta något positivt och inte bara se omöjligheter och hinder. Inte ha så höga krav på mig själv. Jag har ju inget att förlora.

Just det. Nu känns det faktiskt lite bättre. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0