Pokémon!

pokemonPao-Pao! Är mitt Pokémon namn. Lotti är Lo-Lo, Erika Mjao-Mjao och Niklas fick heta Nitchu. Har man inte tillräckligt roligt kan man alltid göra sig.

Jag borde såååå ta tag i mitt lördags-liv och börja piffa. Möte med valberedningen klockan 13 och sen står det ju inte på förns klockan är 15.30 och vi ska vara i Universitetshuset och Reccemottagningen börjar. Och vad har jag gjort i dag? Jag har ringt till min mamma, skrivit blogg, funderat, geivit smeknamn till några av mina vänner på facebook, ätit en banan, anmält mig till högskoleprovet. Saker jag inte ha gjort: borstat tänderna, tagit av pyjamasen, målat naglarna, hämtat vagabondlackskorna från källaren, fixat pärlorna på min klänning, fixat håret, duschat, sminkat mig, ätit en vettig frukost, gått en promenad, bäddat sängen.


Så det kanske är dags nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0