Karusell.

Det känns som om någon kommit åt ON-knappen på karusellen i mig. Jag känner mig helt förvirrad och kanske med en släng av multipel personlighetsstörning och lite schizofreni när vi ändå håller på. Men för några minuter tänkte jag att jag är nära på lycklig. Sen kom jag på att då kan det ju bara bli sämre och så blev jag vettskrämd och tänkte att nu går allt åt hellvete.

Jag är definitivt inte kvar i den lugna, balanserade, klartänkade vacuumboxen jag var i för en vecka sen. Jag är någon helt annan stans. Frågan är var? Men jag ska försöka hålla mig lugn och inte göra något jag inte borde, tills jag vet.

Kommentarer
Postat av: jaanet

jag vet vad du pratar om !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-21 @ 17:37:48
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0