Kondens.

Det är underligt hur man kan skifta så väldigt i känslan. Känslan av allt. Känslan av hunger, musik, trötthet, gladhet. Just nu pågår en massa känslor i mig, som inte alls var där för ett tag sen. Jag är hungrig på ett annat sätt än igår och jag är lite rädd för att det kommer bli svårt att sova, för första gången sen jul och musiken låter bättre. En sak är jag dock helt säker på och det är att jag vill ha, helst här och nu, vill jag ha. Jag känner att det skulle vara så skönt om jag kunde kanske bara få lukta lite, känna och lyssna, ta in. Jag kan verkligen frammana känslan på ett helt annat sätt än förut. Samtidigt är jag förståss stundtals lite rädd för tänk om inte, nånsin? Jag kunde absolut bevara det som ett fint minne, om det inte vore för att jag skulle bli påmind så ofta. Det skulle kunna bli olidligt, fast kanske inte.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0