Get down!

Jag tycker kanske att innehållet i bloggen blivit lite lätt och ihåligt. Men jag gjorde ju ett val att ha det så. Tankarna och känslorna får vara i den andra bloggen. Jag tror på struktur och uppdelning och läsarantalet har faktiskt inte minskat alls. Så det är kanske sant att fler tycker om en om man inte bryr sig ifall de gör det eller inte.

I dag är jag ledig och vilken dag att vara ledig på sen! Solen skiner från klarblå himmel och här sitter jag med min dator. Men jag tog lite sovmorgon faktiskt. Tyckte att jag kunde förtjäna det efter två nätter av ca 5 timmars sömn vardera. Sen tog jag tag i mig själv och ringde Plantagen. Fuck telefonångest! Fick prata med den nya chefen som inte kunde svenska, så jag fick prata engelska. Men hon skulle höra av sig när jag kommit hem från Paris. Jag blev riktigt sugen på att komma dit och jobba lite och jag skulle verkligen behöva pengarna.

På tal om pengar så ringde min käre far igår och undrade om jag inte behövde lite pengar till resan. Och jag bara oj. Jag hade inte ens bett om det, inte ens sagt att mamma betalar flygbiljetten. Det känns så kul att han börjat bry sig igen, då blir det liksom lättare att bry sig tillbaka.

Men nu ska jag borsta gaddarna och bege mig ut på en lååång promenad i solen.

Kommentarer
Postat av: a

vad använde du för att få sådär vacker hy? innan hade du ju en del finnar

2008-03-21 @ 14:12:10
Postat av: Pauie

Jag åt roaccutan i 4 månader, sen blev jag jättefin tills jag började missköta mig och stressa. Men nu är jag helt ok. Använde differin ca 6 veckor i somras och så har jag använt stioxyl lite då och då.

2008-03-21 @ 21:34:49
URL: http://lillparlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0