O'Paris!

Nu är vi inne på fjärde dagen av skånska, det är väldigt svårt att sluta. Igår fick vi dock ta ett avbrott för engelska då vi tog några öl med Gurans polare. Jag lyckades med konststycket att få dem att tycka att jag var mer konstig än Guran. I kväll ska vi äta stek på Black Dog och dricka mer öl. Jag ska försöka ta det lite lugnt för jag har inte så mycket pengar kvar och allt är jäkligt dyrt, i alla fall i matväg.

Imorgon återvänder jag hem och sen väntar en helt fullsmockad vecka.

Arevoir.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hej, vilken härlig & fin blogg! =) Jag har precis gjort en ny design till mig, ta gärna en titt och släng dit en kommentar! =) Ha en bra dag. :)

2008-04-01 @ 15:53:31
URL: http://pindilusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0