Julbord 2006

Jaha. Så var det då dags, Hysingsläktens Julbord a la 2006.
Denna gång i toppstugan på Romme Alpin.
Vi åkte bandvagn upp till toppen, vilket var lite av en upplevelse, speciellt att ta sig ur och i med en knälång tight kjol, men det gick.
Stugan är mer som ett rätt stort hus i alp-stil, tror jag åtminstone, det är känslan den förmedlar i vart fall. Riktigt mysigt, massa mat och julmust och ris ala malta, julmusik och små barn som sprang omkring.

Jag kände mig faktiskt skitsnygg i min svarta kjol, svarta tubtop och svarta små skor, mycket snyggare än på bilden nedan.

Moi
Voila! Rätt dålig pose måste jag säga, ingen utstrålning alls. Men jag
har fått en jäkla massa hår( på huvudet), det är ju trevligt.
Men det ser ut som om jag är jätteliten typ.. 21 eller rent av 20!
Jag skulle också vilja ha en fotosession med en riktig fotograf och
ta massa snåna där asläckra bilder som till och med
är lite sandpapprade i photoshop!

Mamma
Världens bästa mamma fick också vara med på bild. :o)


See you next year!
Merry Christmas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det behövs inget gjort i photoshop för att du ska va/bli vacker ...du ÄR naturligt vacker och verkar va en underbar tjej. Varit intressant att läsa o titta runt här i din blogg.
Jag är medlem på porrigt, heter Mr_Freddie där ...om du har vägarna förbi:)

Såg några bilder där du råkat ut för nån olycka, såg inge kul ut, vad hade hänt?

Du är intresserad av filosofi låter de som, o personlighets utveckling ...intressant, något jag kämpar med varje dag, läser minst 30 min om dagen ur en bok som handlar om nåt jag vill lära mig, bli mer som eller liknande. Hur gör du?

Mvh o kramar / Fredrik

2007-01-01 @ 15:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0