Aktivt kol.

I går fick vi, som sagt, dricka 8x25 cl aktivt kol. Inte så smaskigt direkt, men vad gör man inte för pengar?
Jag märkte emellertidi dag en intressant bieffekt som intaget medförde. Jag ska dock inte gå in på några detaljer.

Har varit riktigt trött idag, känndes som det tog år att vakna. Fast då gick jag ändå en promenad på en timme innan frukost.

Jag visste inte riktigt vad jag menade när jag kände att jag hade nått en vändpunkt för ungefär eb vecka sen. Men nu har jag komit underfund med vad det var. Det var förmågan att säga till mig själv att inte bry mig, bara låta saker passera. Inte låta besvikelser dra ner mig eller ensamheten suga ut ljuset omkring mig. Jag antar att det är en slags livsvilja. För jag behöver verkligen inte bli deppig om jag inte vill.
meville
Jag märkte förresten i morse på vågen att jag tappat ½ kg medan jag låg inne, inte konstigt man svimmar då. Ganska effektivt med ransonerad mat.


Nu kommer Vilijam hit snart, vi ska laga köttfärssås och pasta. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0