Anyone seen [K]?

Ja fan, k-tangenten är fortfarande helt vilsen. Jag förstår inte var han kan ha tagit vägen. Fett störigt att inte ha en hel knapp att trycka in liksom.

I natt blev det för övrigt fest. Eftersom jag låg efter så räcerdrack jag drinkar på löpande band, helt i onödan egentligen, jag skulle ju vara pigg och träna idag. Hä blidd'nt nå. Men jag lyckades kravla mig upp vid 12 och vingla ner på stan och inhandla de sista klapparna samt byta klänningen jag köpte igår som visade sig vara trasig. Köpte även mackor och en tomat som jag kalasade på när jag kom hem. Sen däckade jag i min överbelamrade soffa.

Men jag har mer att fixa! Några saker skall pulas till, klippa och klistra. Sen måste jag packa, tvätta och städa. Leta rätt på [K].

Jag tror att jag var lite inpulsiv i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0