Bakfyllesnygg.

Det var från början Annie som myntade uttrycket bakfyllesnygg. Det innebär att man blir snyggare dagen efter för att man har vätskebrist och huden stramas upp, kanske var det något mer också men det minns jag inte.
Idag känner jag mig bakfyllesnygg, framförallt innan jag satte på mig mina halvsunkiga myskläder.

Det var fett skoj igår faktiskt, roligaste kvällen på länge. Men jag hade lite ångest för att gå upp idag, har haft det flera gånger på sista tiden, det är så mysigt att ligga kvar under täcket och halvsova. Men man måste ju gå upp och göra saker, som att diska och borsta tänderna till exempel. Borde väl pilla i mig lite mat också.

Fan till veckan är det massa fler fester, hoppas de är lika skojiga som igår. På tisdag är det landskap och jag blir ju vald till kårmarskalk så sen blir det ju fetsexa, på tisdag ska jag hänga med Vilijam till Sthlm på gravöl på hans jobb (europastudios går i graven), sen är det ju lucia också och sen är det helg. :o)
Men jag måste plugga också, tyvärr.

Fan vilket oitressant inlägg jag kände att det här blev. But who cares?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0