Den eviga strävan.

Jag håller på att bli för liten! Kläderna blir förstora och skärpet skaver på höftbenen. Haha, låter som jag är värsta benranglet. Så är det inte. Men jag har krympt, men utan att gå ner i vikt, har istället gått upp till 68 från 66. Skumt.
Men jag är otroligt slarvig med maten, lagar knappt nåt längre och handlar minimalt. Sen tränar jag ju rättså mycket.

Fick brev från mitt försäkringsbolag idag, besked om vad jag skulle få för mina skavanker:
Blygsamma 11000 ville de ge mig. Haha, det är otroligt, för ärren i pannan fick jag ju bara 7500 och de är ju bra mycket mer störande. Nu kan jag köpa mina löpskor på en gång. :o)

Men nu ska jag kila till gymet, mamma ville träffas och fika på stan sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0