Städdag.


Vi hade städdag på uplands dagen till ära. Jag blev tilldelad toaletterna, turunge som man är. Haha.
Som tur var kom Christian förbi och fick hjälpa mig. När vi skulle spola av golvet så visade det sig att slangen läckte! Trodde det skulle gå bra ändå men den lossnade mer och mer och rätt som det var så hade jag en duschstråle över mig och jag blev alldeles blöt.

Jag har upptäckt att det ger mig stor tillfredställelse att städa, mitt nya favoritintresse nästan. Haha! Bara man har ett par ordentliga gummihandskar och andas genom munnen så funkar det mesta. Men skönast är det såklart när man är fördig och kan beskåda sitt verk. Kommer osökt att tänka på Bree i Desperate Housewives, som hade säsongsstart igår, hon är min absoluta favorit i serien. Såå perfekt, och psykotisk? Jaja, hon är härlig.

Det har sms:ats en massa på senaste tiden. Frekvensen har öket med flera hundra procent, innan sickade jag ungefär 3 sms i veckan. Nu är det säkert 10 om dagen, hur kul som helst! :o)
Får se vad mamma säger när räkningen kommer, jag är ju en sån där bortskämd typ som har föräldrar som betalar. Eller nej, mamma.


Vi fick dessutom våra nya tröjor idag, med namn och ämbete. Min råkade såklart bli blöt i den ofriviliga duschen men den gick inte sönder för det. :o)

Jag har planerat att äta semlor någon dag snart, man blir ju sugen så fort man ser en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0