Blåst.

I natt(?) sov jag ca 1-1½ timme. Somnade vid 8.30 och vaknade en timme senare, drog mig en stund och gick upp och åt frukost. Inte ett dugg trött.

Min dröm om perfektion, när det gäller min kropp, börjar nästan kännas verklig. Min rumpa och lår har blivit sjukt mycket fastare på senare tid, armarna kan jag inte klaga på heller. Därför började jag idag med lite nya övningar, för att stärka magen och sidorna, för där är jag inte alls nöjd. Men jag tror det kommer gå fint.

Stack också hål på min enorma vattenblåsa som jag fick på foten förra veckan, efter att ha försökt springa 5 km i mina "riktiga" löpskor. Den är typ 3 cm i diameter och var full med vätska. Var ganska spännande att sticka hål och klämma den. Det var definitivt den största blåsa jag sett, åtminstone på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Jan

Yapp, yours truly.
Jag snokar lite.

Och förresten.. åh fy fan vad äcklig. Blåsan. Blää.

2007-01-23 @ 01:26:45
Postat av: LillPärlan

Men! Det vore ju kul att snacka lite på msn kanske, var ju aslänge sen vi hördes av senast och här funkar det ju inte. Min adress är [email protected]. :o)

2007-01-23 @ 16:51:47
URL: http://lillparlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0