Den "lilla svarta".

My beloved dress.

Nyår
Är jag inte det minst fotogenica personen som finns?

Iband önskar man dock bara att nyår kom före jul. Tror jag gått upp 1-2 kg. Det är fördjävligt.
Men jag fick ändå höra att jag var tillräckligt snygg för att kunna få vem som helst. Jag fick nästan två, men ingen jag direkt ville ha. Men man kan nog absolut påstå att jag klättrat en bil uppåt på humörskalan.

Det var helt grymt kul igår. Årets fest, absolut. Blev rättså full. Minns att jag drack en öl, drygt ett glas vin, 1½ snaps, två glas desertvin, en avec, ca ½ flaska champagne, två drinkar (6:or). Så de var kanske inte så konstigt, drack bara vatten efter 2 tydligen. De stängde 4, sen blev det lite efterkaka. Fast jag låg i det närmaste och sov. Klockan blev plötsligt 6 och jag tyckte väl att det var dags att åka hem. Dryg, som hade efterfesten tyckte att jag skulle sova där, tjatade en del. Träffade en kille som hette Mats från gbg som tjatade om att få följa med mig hem. Eftersom han erbjöd sig att betela taxin och dessutom bedyrade att vi inte skulle annat än sova så gav jag väl med mig till sist. Och han höll vad han lovade. Han hade en bra respekt för mig.

Jag var sjukt bakis idag, världens huvudvärk. Har bara segat hela dan, druckit juice, ätit ur min chokladask och kollat på tv. Såg Ivenho, inte sett den förr, den var riktigt bra. Härliga karaktärer och skådespelare och så hästarna förståss!. :o)
Det slog mig hur ädelt det är att stå fast vid sin sak. Inte ändra sig eller gå mot reglerna bara för att det är den enklaste vägen. Jag skulle vilja vara lite mer sån, men jag har en känsla av att jag var sån förut. Hmm.. det är massa saker som tål att funderas på om och om igen.
Kan man någonsin bli 100% ärlig?

Det går rättså bra nu igen, jämvikten har återskapats. Får se hur länge det varar.

Just ja. Min pappa förlovade sig igår. För första gången i sitt liv. Grattis!

Ta tag i mitt liv kanske? Knappast, ska nog kolla på 102 dalmatinerna. Nån som vill hålla mig sällskap?

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fel... du är väldigt fotogenisk tycker jag! :D

Som du skrev, ang att du sett Ivanhoe, lite skarmigt att se en film där det handlar om att va nobel, o att se att tjejerna även kan uppskatta en kille som inte är en badguy ;)

Kramar / F

2007-01-03 @ 14:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0