Öde.

Jag har känt mig helt tom de senaste dagarna, det har verkligen inte funnits någonting under ytan av förvirring. Utåt sett har jag dock haft total social kontroll, mycket nöjd med min insats bland folk. Eftersom jag inte har tänkt alls så mycket som jag brukar så har jag gjort saker helt på auto och det har tydligen funkat väldigt bra.

Men nu börjar jag ana att mitt system har re-botat och åter startats upp. Det känns inte längre som om jag flyr, jag får inte total ångest av blotta tanken på att sitta syslolös och utlämnas åt mina tankar. Jag känner mig ganska lugn och trött, dötrött. Men det är ganska förklarligt med tanke på förra veckan och att jag inte sovit riktigt bra sen dess.


Jag upptäckte att jag har en minneslucka från i fredags. Min brors kompis Lars laddade nämligen upp föjande bild, av mig och min käre bror på facebook. Jag kan inte minnas att jag träffade dem över huvud taget på hela festivalen.
Jag upptäckte även en del bilder från SaharaHotnights spelning som jag heller inte minns att jag tog.




Minnet av personen, som en gång kallades du, börjar falla ur ramen för vardagligt tänkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0