Paulina 's in da house.

Inte mycket nytt här. Förutom ännu lite mer saker. Attackshoppade gardiner, badrumsmatta och soptunna, i torsdags. Gardinerna känns inte helt rätt men jag tror jag vill ha dem ändå.

Har bestämt en soffa som jag ska beställa och så någonsorts byrå eller skänk. Den jag vill ha är dock aningen dyr så jag får kanske nöja mig md något mindre. Allt jag vill ha finns på MIO, allt utom pengarna. Hoppas dock på en fet lön nästa månad.

Annars har jag känt min en smula apatisk det senaste dygnet, väldigt irriterande eftersom det är tråkigt trots att man inte har lust med något. Det hjälper dock att göra saker, man blir liksom piggare då, så i kväll hade jag tänkt ta mig en springtur.

Jag anar att en viss harmoni kommer infinna sig så snart jag fått lite mer ordning här.

Kommentarer
Postat av: Alex

Jaha hehe Uplands alltså, e d bättre där?(D borde d ju vara men jag frågar ändå.) Hur mkt kostar det att bo där, inte lika billigt som på Döbeln, eller? Oj, hur beskriver man var man bodde. Jag bodde i C, våningen längst upp. Typ C med rumsnummer på 266 lr nåt sånt. D e allså när man kommer upp längs upp ingången till vänster! Vilken bodde du i?

2007-07-30 @ 01:30:45
URL: http://alexideer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0