En månad sen.

För en månad sen:

◊ Glad
◊ Social
◊ Jobbade mycket
◊ Festade mycket
◊ Tränade så mycket jag hann
◊ Åt bra mat

Nu:
Glad? Njae.
Social? Med de närmsta, allt annat är jobbigt.
Jobbar? En dag denna veckan.
Festar? Knappt alls.
Tränar? Nej, upptäckte just att jag tappat bort mitt träningskort också.
Äter? Helst inte alls och annars mycket socker och en del fett.

Men jag skulle ändå säga att det skett en bättring för jag ligger ju inte hjälplös på sängen och gråter för att jag är rädd för att dö av meningslöshet. Dessutom är Max tillbaka nu, lite gladare. Det känns sjukt bra, viste inte att man kunde påverkas så av vänner.

Det jag börjar sakna är motivation, jag hatar att inte ha någon motivation. Det är så tråkigt. För bara för att man inte har lust att göra något så betyder ju inte det att man har roligt när man gör inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0