Kissemisse.

Just nu har jag min vän Emma på besök. Men inte bara Emma utan Rustie och Oscar också.
Jag är redan lite kär, Oscar har stulit mitt hjärta. Men jag förstår verkligen meningen med att ha två devons istället för en.
Nu kom Oscar just och krävde lite gos, genom att lägga sig rakt över tangentbordet och nästan klättra upp på mig, spinnandes. Lyckades som tur var få ner honom i knät, där han nu ligger och tvättar sig. Devons vet inte vad nej betyder, att man kanske inte älskar dem finns inte heller. Men det gör man ju såklart. :o)

Devons rex är katter som aldrig blir uttråkade inomhus, för de går inte att negligera dem. De är överallt på en gång. Och det räcker inte med att sitta och titta på, nej det ska nosas och klättras runt mitt i. Otroligt charmiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0