Ligga.

Idag låg jag i sängen till tjugo i två, dvs över 12 timmar och jag sov nästan hela tiden. Drömde massa konstiga saker som jag nu har glömt.

Katterna störde mig inte en enda gång! Lite besviken är jag och när jag gick upp hade de ju redan åkt till utställningen. Kändes tomt. Heh..
Men de kommer ju tillbaka, fast bara en liten stund.

Hittills har katterna, framför allt Oscar, varit: i kylen, i diskhon, på spisen, i bokhyllan, bakom gardinen, i gardinen, på piedistalen, under sängen, i sängen, på brödrosten, i handfatet, under badkaret, i garderoben, på datorn, på min axel, under filten och på ungefär alla andra ställen i lägenheten.

Måste skaffa en egen lägenhet snart så jag kan ha egna husdjur. En ny liten Gurkis kanske, eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0