Peace & Love.

Japp, nu har jag beställt en biljett.
Alla 2-dagars var slut så det fick bli en 3-dagars för bittra 1025 spänn totalt. Men det var nästan flest bra band på torsdagen ändå. Vet inte om jag pallar tre dagars fest i Borlänge dock.
Jag hatar att det förflutna fortfarande skrämmer mig och trycker ner mig i stövelskaften. Va fan ska jag göra för att känna mig tillräcklig och accepterad liksom? Hugga av mig huvet kanske, för det är ju där allt sitter som vanligt.

Jag har bestämt mig för att köpa en ny mobiltelefon och en ipod nano nu också. Blev jäkligt sugen på en lcd-tv också, men det kanske kan vänta lite?
Jag tror dock att en sådan skulle passa finfint i mitt nya rum, och jag ser ju på tv så otroligt ofta, säkert en gång i veckan. Förresten så har jag skaffat en privat svart-bio nu, med lcd-tv och allt. Helt gratis dessutom. Så det vore nog helt rätt att köpa en.

Jag är jäkligt ekonomisk om det behövs, men jäkligt bra på att spendera också om jag har pengar. Tror jag ärft det draget av min mamma.

Nu är jag ju klar på Quintails för den här gången så jag hoppas kunna inkassera några tusen inom kort. Ska nog vänta med att beställa tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0