Sporren.

Det blev cykel till "Sporren Häst- och Ridsport". Men det ar najs det med, ett par olivgröna ridhandskar i syntetmaterial inhandlades. 129 spänn gick det på, jävligt dyrt för något dom inte ens var skinn. Men men nu hoppas jag på att slippa smärtan i fingarna.

Skopunkten är en underlig affär, var där idag och skulle byta ett par skor som mamma inte ville ha. De flesta skor ville jag inte ha och dem jag väl provade var antingen osköna eller konstiga på annat sätt. Det finns fan inga bra skor där så jag gick utan att byta. Billigt är det i alla fall.

Strax ska jag duscha och sen är det till att göra sig i ordning. Verkar som Drygs väderbeställning gick igenom, hur najs som helst. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0