Sunny.

Åhh.. har varit rättså najs idag.
Suttit i solen på Uplands och vilat min fot och läst, i bikini och shorts till mångas förtjusning. Men imorn blir det jobb, tur man är i ett växthus åtminstone. Blev upplyst idag av jobbet att jag bara jobbar till 17.30 på onsdag istället för 19.30 för det är ju röd dag, att jag dessutom har 100% ob hela dagen gör mig ju inte ledsnare.

Idag har jag fixat lite. Vissa saker är jag kass på att fixa men idag har jag varit riktigt duktig!
Damp ner ett brev från vägverket med formulär för körkortsförnyelse så jag uppsökte en kortautomat, för första gången någonsin vad jag minns. Helt ok kort men underskriften blev kass, men det var kanske inte hela världen.
Och så var jag på banken och fixade nåt nummer för att få tillbaka pengar som jag av misstag råkade föra över till comhem i januari.
Imorn ska jag ringa pappa och sen boka tågbiljetter till Mariestad nästa vecka(!), tiden går så snabbt.

Tittade på Alice i Underlandet nyss också, söt film. Jag skulle helst vilja vara den lilla kungen på personalfesten på söndag. Men jag vet inte hur jag ska lösa det. Behöver en mantel, en krona och helst skägg.
På fredag ska jag klubbmästra en uthyrning också, 60 sittande, får se hur det går.

Men nu ska jag läsa lite, rysligt bra bok den där Skam.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0