Yeah yeah yeah!

Har fått hem 5 nya album den här veckan.

Manic Street Preachers - Send away the tigers.
Mika - Life In Cartoon Moton
Sophie Ellis Bextor - Trip the Light Fantastic
Och sist men kanske mest intressant:
Amy Winehouse - Back to Black

Okej fem var det, absolut dance move your body summer 2007. Men det var mest för skojs skull, kände ett sug efter partymusik.

Trip the Light Fantastic, har inte på minsta sätt gjort mig besviken, nästan Keane status på den.
Manic, helt ok utfyllnadsmusik.
Mika är riktigt bra, roliga texter och fina melodier.
Amy har jag inte riktigt bestämt mig för än, men bara namnet är ju häftigt och det faktum att hon sjunger om alkohol och droger som ett pojkband sjunger om kärlek. Det är vackert. Musiken är inte min vanliga genre men än har jag inte tröttnat.

Fick ett par in-ear-lurar av brorsan igår, de sitter kvar i öronen men ljudet är väl inget att hurra för. Kanske dålig kvalité.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0